onsdag 10 mars 2010

Det här med arbetstider...

..kan det bli lite sisådär med när man inte har en kollega som väntar på en på morgonen. Idag kom jag in vid 11-tiden och då får man skylla sig själv om man blir kvar till åtta på kvällen. Jag fungerar i och för sig bäst på kvällstid så det är ingen fara. Det har varit ovanligt tomt här i kyrkan denna veckan. Petra är ju som bekant borta och Jose har jag inte sett till sedan i måndags. Men imorgon ska hon och jag göra stan osäker! Vi ska invardera diverse företagare för ett projekt vi håller på med. Ska bli kul att jobba "ute på fält" för omväxlingsskull istället för att sitta klistrad framför datorn eller mobilen, som tyvärr hör till det mer vardagliga. Och imorgon kväll är det dags för mig att åka på semester. Jag kände mig så avundsjuk på Petra som lever lyxliv i franska alperna så jag bokade en resa till London över helgen. Rätt ska vara rättvist:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar