torsdag 22 april 2010

Dåligt med energi

Jag har inte skrivit på länge då jag förnärvarande lider av energibrist. Jag är sjuk och har varit det nästan en vecka. Det stressar- mycket. Vi har en massa projekt i luften just nu, och det är såklart jättespännande men det är frustrerande när man känner att man inte lyckas prestera till max. Jaja, just nu håller vi på och försöka styra upp vårt lilla tal som vi ska hålla på lördag på startupday. I övrigt försöker jag få tag på en del folk som är helt omöjliga att få tag på. Det stressar också. Men snart blir det bättre tider. Maj kommer bli grymt stressfritt och en fab månad. Jag bara vet det. Cristian kommer ju hit och vi kommer äntligen kunna jobba tillsammans allihop igen. Och Cristian och Jose får äntligen träffas live! De känner varandra väl (via skype) men har aldrig träffats i verkliga livet. Spännande! Hare finast kära vänner tills vi hörs igen//Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar