fredag 23 april 2010

Onödiga utgifter

Idag är det fredag och solen skiner över Stockholm! Jag älskar fredagar. Det har inte att göra med att jag inte gillar att jobba, men folk tenderar att bli på mycket bra humör när helgen närmar sig. Så även vi! Just nu är det ganska mycket ös på oss. Har just gett mig själv i uppdrag att skära i våra utgifter där det skäras kan.

Så. Just nu sitter jag i telefonkö till Tele2 för att säga upp våra sjukt dyra fastprisabonemang som vi knappt använder. Kan inte för mitt liv förstå varför vi inte gjort det tidigare. Ogillar att "vi uppskattar din väntetid mellan 15 och 20 minuter" men det kanske man får stå ut med när Meditra kommer få mer än 1000 kr extra i månaden i sin lilla kassa. Och medan jag väntar kan man ju skriva ett litet inlägg här, kolla mailen och googla lite saker jag har lovat mig själv att ta reda på. Bra där. Känns som att vi är på hugget nu. Känns lovande inför en spännande helg. Kram på er//Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar