måndag 14 juni 2010

Sen måndag

Klockan är nu 14.10 och jag har jobbat i ganska exakt 30 minuter. Inte så imponerande kanske. Men så kan det bli när man spenderat helgen i London och tog sig hem nu på morgonen med 6-flyget. London är ett hett tips, men att stiga upp mitt i natten för att åka till flygplatsen ska helst undvikas om jobb väntar dagen därpå. Det blir lätt att man däckar i nästan två timmar på soffan när man väl kommer hem.

Jag tänkte också passa på att tipsa. Det händer verkligen saker nu i juni.

Imorgon är det dags för tedxmalaren. Av någon anledning går det inte att länka just nu, men spana in www.tedxmalaren.com. Det är massa spännande talare (bland annat Petras granne, Brian). Nu såg jag precis att eventet är fullt, men man kan fortfarande ha tur och hamna på väntelista. Det hela handlar om att samla intressanta talare med coola idéer för att inspirera andra. Om vi hade haft tid hade jag älskat att gå, men det får bli en annan gång. Over and out//Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar