måndag 24 maj 2010

Oflexibel datatönt

När vi startade Meditra utgick vi helt ifrån vad vi tyckte var viktigt, vad vi gillade och kunde stå för - vi designade helt enkelt vårt drömjobb. På det stora hela har vi lyckats alldeles jättebra. Vad gäller en punkt är vi sjukt kassa. Vi skulle inte sitta så mycket framför datorn sa vi.

Hrm.

Misslyckat.

Fett.

Det är extra tydligt nu. Med Cristián här är vi plötsligt fyra personer på tre datorer. Värsta bra förutsättningarna för att smida stora planer. Brainstorma, sprida ut oss över kontoret, bolla, bygga. O så kommer jag på mig själv med att helst inte vilja lämna min dator. Att jag helst vill sitta inne i min bubbla. Skriva mail o blogga o annat. En oflexibel datatönt. Buu. Hoppas att snart kunna blogga om bättring (fast det kanske vore en motsägelse i sig?)! //Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar