fredag 28 maj 2010

Whoah

Kórt summering av veckan:

Måndag: Lite lätt panik. Det är svårt att plötsligt jobba 4. Speciellt som vi har ganska olika vanor. Någon är jetlaggad och saknar dator. Jag har lite för mycket spännade saker som händer mest överallt. Orkar inte arbetsleda. Känner hur jag blir värsta bitchiga chefen.

Tisdag: Tokbra möte. Kanske kanske värsta bra affären?

Onsdag: Ja!! Affären blev av. Väldigt, väldigt spännande och vettigt projekt. Arbetet på fyra börjar ta sig dessutom.

Onsdag: sen eftermiddag: En till kund! What? Galet. Hade inte hört från dem på drygt en månad och så plötsligt.

Torsdag: Oj vad bra vi jobbar ihop.

Fredag: Vissa av oss kommer väääldigt sent. Vi har massa att göra. Och! Vi får massa gjort. Jag har väldigt bra lunch med min ena mentor dessutom. Får mig att inse att den nya affären är ännu bättre än vad vi har tänkt. Snart. Bubbelfest i kyrkan - Carlos Rojas och Marlena Batist firar 100LAX i skumpa och fullt ös. Oh. Oh vad jag gillar att vara just här.

//Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar